CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, June 20, 2012

Blog Yang Ada Sentimental Value


Hye semua! Waah!Lame gler kot x bukak blog ni!sebab aku lupa password!haha..camane la kan boleh lupa...Tapi siang tadi ..mase aku kemas bilik..tetibe terjumpa balik buku yang aku tulis email and password blog ni...apelagi...dengan sepantasnya,aku bukak balik blog ni!yeah!..sebab tu aku senyum lebar cam gambar kat atas tu!.haha..

Disebabkan terlalu lame..bertahun aku x ingat password blog ni..aku pun decided untuk buat blog baru..http://atieyrahalias.blogspot.com/.......blog tu masih ade sampai sekarang..follower bertambah....memang setiap masa aku update blog tu..tak lupa password!fuhh!Bukan ape..lepas je aku x ingat password blog ni..aku pun buat la blog baru tu...dan aku save password & email sebaiknyer supaya tak hilang lagi...

Delete blog ni?tak kot...rasanya sayang kot nak delete blog ni..sebab blog ni la mula-mula aku tubuhkan mase nak jadi blogger...blog yang baru tu memang aku x akan delete la sebab tersangat aktif! :)follower da ramai..aku da hias cantik2..no no no!So ape nak buat dengan 2 blog ni?Aku akan isi la ape2 yang patut...supaya x suram..hambar..dan aku akan make sure blog ni akan akif macam blog aku yang satu lagi tu ..

Ok la..itu je diari aku untuk pagi ni (pukul 3.30 am)..
mood: Tido sambil senyum lebar-lebar!wee...!:)

Kalu Suka ,Silakan Like

0 comments:

Post a Comment