CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, November 4, 2010

Sahabat Selamanya

Ha..kalau korang nak tahu..nilah antara kawan rapatku....yang berdiri kat blakang tu namanyaat nurul hazirah bt azami....orangnya baik,lembut.....n aku rapat sangat ngan dia....yang duduk di sebelah kanan tu namanya sharifah norliyana husna bt syed muhammad.......dia ni agak pemalu n 'clumsy' jugak kadangkala..huhu..!!!
Ha...4 sekawan ni pulak memang x leh dipisahkan....mane2 pergi berkepit aje mereka ni....tapi biarlah..dah namanya pun kawan kan?,....yang berdiri di belakang tu namanya nasyah....orangnya sempoi.....yang berbaju ungu dan bersongkok di sebelah kiri tu namanya fairil....rapat jugak r ngan aku.....yang berbaju pink di tengah tu namanya amirul faiz....orangnya boleh than jgak r.....bergaya.....yang di tepi sebelah kanan x bersongkok tu namanya hafizi....orangnya simple..dan aku selesa ada kawan cam diorang ni.....
Yang ni pulak...???..mesti korang tertanya-tanya siapa 3 gadis pingitan yang comel ni kan...?????.yang di sebelah kiri bertudung hitam tu namanya nor atika shafie...orangnya pendiam..tapi kalau jumpa geng dia,memang kepoh r......!!!!..yang manis di tengah bertudung ungu tu namanya nurul aisyah ....orangnya cantik kan..???,...yang di tepi sebelah kanan tu bertudung kelabu namanya atiea shapie...???..eh,nama aku..??.x lah,haha...nama aje yang sama...ayah lain2 tau....huhu...!!!!




Hmm..aku rasa cukuplah dulu kisah kawan2 aku ni yer...??..untk pengetahuan korang,gambar ni aku rakamkan masa jamuan raya di sekolah tahun lepas....maklumlah,tahun terakhir sekolah..semua nk bergaya sakan....sekarang..semu ni akan ku abadikan sebagai kenangan yang terindah dalam hidupku dan x mungkin akan aku lupakan sampai bila....buat kawan2,aku doakan kalian sentiasa selamat dan bahagia serta ceria di manapun kalian berada.....dan ingatilah aku dalam doa kalian....x lupa juga buat allayarham ishak b. yahya(1993-2009)..sahabatku yang meninggal pada bulan 12,2009 tatkala orang lain sibuk membuat persiapan untuk persekolahan sesi 2010..moga rohnya dicucuri rahmat..al fatihah....sekian...



Kalu Suka ,Silakan Like

1 comments:

Venz Shah said...

kirim salam kepada nor atika shafie

Post a Comment